Un studiu Gallup efectuat pe 4.000 de angajați din Marea Britanie, Franța, Germania și Spania a arătat că doar foarte puțini angajați credeau în integritatea companiei lor. În Germania, de exemplu, mai puțin de un sfert din angajați erau convinși că compania lor va alege să facă ceea ce trebuie în favoarea obținerii de profit.

În primul rând, o cultură corporativă de succes bazată pe încredere trebuie să combine trei componente.

Componenta unu: obiectivul principal al afacerii trebuie să fie valoarea clientului.

Componenta a doua: valoarea de bază a companiei trebuie să fie integritatea.

Componenta a treia: într-o cultură corporativă de succes bazată pe încredere, „acțiunea etică” joacă un rol important la nivel de management.

A deține integritate înseamnă să faci ceea ce trebuie chiar dacă la prima vedere ai pierderi. Și asta nu este ușor. Aceasta este o luptă dificilă.

Studiul „Valoarea culturii corporative” de la Universitatea din Chicago a arătat că integritatea în cadrul unei companii duce la profituri mai mari și la o rentabilitate mai mare.

Încă te străduiești să găsești o abordare etică corectă și mai înaltă în viața ta? Îți dorești forța interioară ce devine recunoscută în practică prin valori stabile și integritate în viața de zi cu zi?

Nu există nicio altă valoare care să fie atât de strâns legată de pacea și libertatea interioară ca integritatea, ca atitudinea etică a ființe umane. Rămâi cu ea! Nu renunta! Se merită.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.